بازديد شهردار و اعضاي شواري اسلامي شهر سفيددشت از شرکت فولاد سفيددشت چهارمحال و بختياري

کد خبر: 90448 تاریخ انتشار: 1403/05/16 11:50:51
نمایش: 192
اخبار
روز شنبه سيزدهم مردادماه مهندس محمد حسين ايزدي شهردار سفيددشت بهمراه اعضاي شوراي اسلامي شهر ، در ديدار با مديرعامل و هيئت مديـره در راستاي همکاري هاي في مابين و تعاملات منطقه اي ايـن شـرکت بازديد بعمل آوردند.
محمد حسين ايزدي و اعضاي شواري اسلامي سفيددشت در جريان اين  بازديـد از واحـد احيـا مسـتقيم و پـروژه فولادسـازي، اين شـرکت را يکـي از نمونه هـاي بارز خودباوري و تلاش ملي در صنايع استان برشمردند و اظهار کردند: ضمن تشکر از مجموعه فولادسفيددشت و ابراز خرسندي از صنعت فولاد در جهت اشتغال زايي منطقه و تأکيد بر حمايت همه جانبه از صنعت فولاد به رفع موانع و مشکلات در حد امکان مساعدت نمودند. 
محمـود محمدي، مديرعامـل شـرکت فـولاد سفيددشـت ، ضمن خير مقدم از حضور شهردار و اعضاي شوراي اسلامي شهر سفيددشت در خصوص فعاليت هاي شرکت و موفقيت هاي به دست آمده در زمينه توليد و  پروژه هاي توسعه اي گزارشي ارائه داد.
موفقيت هـاي حاصل شـده در ايـن شـرکت را مرهـون تلاش خسـتگي¬ناپذير مديـران و کارکنـان مجموعـه و کار جهـادي آنهـا برشـمرد و اظهـار داشـت: با کامل شدن زنجيره توليد در اين شرکت، به‌طور مستقيم براي بيش از 1000 نفر و به‌طور غيرمستقيم براي 4000 نفر از جوانان استان چهارمحال و بختياري فرصت شغلي فراهم‌شده است که نقش بسزايي در کاهش نرخ بيکاري اين استان دارد.
در پايان مديرعامل  شرکت فولاد سفيددشت عنوان کرد: تمامي اين موفقيت ها و دستاوردها را حاصل تلاش و پشتکارکارکنان شرکت برشمرد و ابراز اميدواري کرد با عنايت الهي و تلاش مجموعه، همچون گذشته بتوانيم در راستاي انجام مسئوليت هاي اجتماعي در منطقه اقدامات خوب و اثرگذاري را به انجام برسانيم.

افزودن دیدگاه