براي اولين بار صورت گرفت: کسب تقديرنامه دو ستاره جايزۀ ملي تعالي سازماني در شرکت فولاد سفيددشت چهارمحال و بختياري

کد خبر: 20409 تاریخ انتشار: 1401/12/02 11:00:57
نمایش: 904
اخبار
شرکت فولاد سفيددشت در بيستمين همايش جايزۀ ملي تعالي سازماني، موفق شد در اولين سال حضور در اين فرآيند، تقديرنامه دو ستاره جايزۀ ملي تعالي سازماني را دريافت نمايد.
جمشيد علي بابايي مدير تکنولوژي و توسعه شرکت فولاد سفيددشت اظهار کرد: توفيق دريافت تقديرنامه دو ستاره جايزه ملي تعالي سازماني در اولين سال حضور، مسلما مايه افتخار و نشان دهنده عزم جدي شرکت جهت حفظ و ارتقاء جايگاه رقابتي خود در فضاي کسب و کار است.
وي خاطرنشان کرد: زماني مي‌توان به آينده و مسير پيش‌رو  و دست‌يابي به چشم‌انداز سازمان اميدوار بود که تعالي به يک باور و فرهنگ در سازمان تبديل شود.
غلامرضا معصومي رئيس تعالي سازماني و مهندسي صنايع شرکت فولاد سفيددشت ضمن تبريک اين موفقيت تصريح کرد: بديهي است اين موفقيت در سايه حمايت­‌هاي هيات مديره و مديرعامل محترم شرکت و به يمن تلاش­ بي‌وقفه همکاران شرکت بوده است و بي‌شک مهمترين عامل ايجاد انگيزه در اين امر، همدلي کارکنان در دستيابي به هدف مشترک بهبود مستمر و قرار گرفتن شرکت در مسير تعالي است.
وي در ادامه افزود: هدف، دريافت گواهينامه يا برگزيده شدن نيست بلکه مهم آن است که بدانيم در چه حوزه‌هايي راه صحيح را در پيش گرفته و در چه حوزه‌هايي کاستي هايي وجود دارد و بايد برنامه هاي آن بهبود يافته و از کيفيت بيشتري برخوردار شود.
معصومي در پايان اظهار کرد: طبق نقشه راه تعالي شرکت، کسب رتبه هاي بالاي تعالي در سال هاي آتي، در دستور کار شرکت فولاد سفيددشت قرار دارد.

افزودن دیدگاه


پیشرفت پروژه

ناحیه احیاء مستقیم ، انباشت و برداشت(98 %)
ناحیه فولادسازی و ریخته گری مداوم(94 %)
ناحیه پشتیبانی و جنبی(86 %)
پیشرفت کل(91 %)
تصاویر روز
جراید و رسانه ها

آرشیو

پیوندها


















 

آمار سایت

آنلاین ها
35
امروز
1053
دیروز
555
هفته
9869
ماه
187102
کل
227098
 

نظرسنجی

نظر شما در مورد پرتال جدید چیست؟