پيشرفت 35 درصدي پروژه احداث جاده دسترسي شرکت فولاد سفيددشت چهارمحال و بختياري

کد خبر: 20386 تاریخ انتشار: 1401/06/27 15:23:38
نمایش: 1303
اخبار
مدير تکنولوژي و توسعه شرکت فولاد سفيددشت چهارمحال و بختياري از پيشرفت ۳۵ درصدي پروژه احداث جاده دسترسي اين شرکت خبر داد.
جمشيد علي بابايي گفت: اجزاي اين پروژه با هدف کاهش ۱۵ کيلومتري مسير دسترسي وسايل نقليه سبک و سنگين، مديريت هزينه هاي حمل مواد اوليه و محصول و همچنين افزايش ايمني ترابري، عمليات احداث جاده اختصاصي فولاد سفيددشت از محور بروجن به اصفهان (از مسير شهر سفيددشت) به طول ۶ کيلومتر و عرض 4.22 متر در مهرماه 1400 و در دو باند مجزا آغاز شده است.
وي افزود: اين جاده در محور شمالي شهر سفيددشت واقع شده و محل اتصال آن به محور سفيددشت- زرين شهر به وسيله پل زيرگذر در حدفاصل محوطه شهرک صنعتي سفيددشت و خط راه آهن است.
به گفته مدير تکنولوژي و توسعه شرکت فولاد سفيددشت چهارمحال و بختياري مدت زمان پيش بيني شده براي اين پروژه 18 ماه و بودجه اختصاص يافته به آن بالغ بر 1300 ميليارد ريال است؛ ضمن اينکه اجراي عمليات پروژه با مشاوره شرکت فني مهندسي فولاد مبارکه و توسط شرکت پيمانکاري زرين سپاهان در حال انجام است.
اردلان رئيسي، رئيس اجراي پروژه هاي جنبي و پشتيباني در خصوص روند عمليات اجرايي اين طر ح خاطرنشان کرد: ميزان پيشرفت پروژه احداث جاده دسترسي شرکت فولاد سفيددشت چهارمحال و بختياري تا پايان مردادماه ۱۴۰۱ حدوداً 35 درصد بوده که با گذشت حدود 11 ماه از شروع آن همچنان مطابق با برنامه در حال انجام است.
رئيس اجراي پروژه هاي جنبي و پشتيباني فولاد سفيددشت ابراز اميدواري کرد با انجام اقدامات لازم در راستاي پيشبرد پروژه يادشده، در مدت زمان پيش بيني شده و حتي زودتر از آن موفق به تکميل و بهره برداري از اين طرح باشيم.

افزودن دیدگاه


پیشرفت پروژه

ناحیه احیاء مستقیم ، انباشت و برداشت(98 %)
ناحیه فولادسازی و ریخته گری مداوم(94 %)
ناحیه پشتیبانی و جنبی(86 %)
پیشرفت کل(91 %)
تصاویر روز
جراید و رسانه ها

آرشیو

پیوندها


















 

آمار سایت

آنلاین ها
19
امروز
396
دیروز
1238
هفته
10995
ماه
187935
کل
227679
 

نظرسنجی

نظر شما در مورد پرتال جدید چیست؟