براي دومين سال متوالي در شرکت فولاد سفيددشت صورت گرفت؛ توليد ۸۰۲ هزار تن آهن اسفنجي در واحد احيا مستقيم شرکت فولاد سفيددشت

کد خبر: 10369 تاریخ انتشار: 1401/01/06 14:57:19
نمایش: 1049
اخبار
مدير عمليات شرکت فولاد سفيددشت با اشاره به توليد ۸۰۲ هزارتن آهن اسفنجي در واحد احياء مستقيم اين شرکت در سال ۱۴۰۰ گفت: با توليد اين ميزان محصول ضمن تحقق برنامه توليد ساليانه، براي دومين بار و به‌صورت متوالي موفق به دستيابي به ظرفيت اسمي واحد نيز شديم. 
ايمان سليماني، مدير عمليات شرکت فولاد سفيددشت، از توليد ۸۰۲ هزارتن آهن اسفنجي در واحد احياء مستقيم اين شرکت در سال ۱۴۰۰ خبر داد و اظهار کرد: با توليد اين ميزان محصول ضمن تحقق برنامه توليد ساليانه، براي دومين بار و به‌ صورت متوالي، موفق به دستيابي ظرفيت اسمي واحد احياء مستقيم شرکت نيز شديم.
وي با اشاره به وجود موانع جدي بر سر راه توليد در سال ۱۴۰۰ از قبيل محدوديت انرژي برق در تابستان و گاز طبيعي در زمستان، تصريح کرد: با توجه به قابل پيش‌بيني بودن محدوديت‌هاي انرژي، در ابتداي سال گذشته، دستيابي به برنامه توليد و ظرفيت اسمي دشوار و حتي غيرممکن به نظر مي‌رسيد؛ اما با اتکا به ياري خداوند و همچنين اميد به روحيه پرتلاش و همکاري ميان پرسنل و پيمانکاران شرکت به عنوان مهمترين سرمايه هاي هر واحد توليدي، توانستيم از اين مرحله با سربلندي عبور کنيم.
سليماني خاطرنشان کرد: علاوه بر اهميت توليد کمي، توليد ايمن و بدون حادثه نيز همواره سرلوحه مديريت و کارکنان شرکت فولاد سفيددشت بوده که به لطف خدا و رعايت دستورالعمل‌ها سال گذشته را بدون حادثه سپري کرديم.
وي با تقدير از حمايت‌هاي سهامداران، مديران و همچنين زحمات پرسنل، پيمانکاران و تامين کنندگان، براي تداوم موفقيت‌هاي بزرگترين واحد صنعتي استان در سال توليد دانش‌بنيان اشتغال‌آفرين ابراز اميدواري کرد.
پيشرفت فيزيکي بيش از ۹۱ درصدي پروژه ساخت واحد فولادسازي و ريخته‌گري در شرکت فولاد سفيددشت
در ادامه،علي بابايي، مدير تکنولوژي و توسعه شرکت فولاد سفيددشت نيز با اشاره به پيشرفت فيزيکي بيش از ۹۱ درصدي پروژه ساخت واحد فولادسازي و ريخته گري اظهارکرد: در راستاي تحقق شعار سال و عمل به منويات مقام معظم رهبري مبني بر توليد اشتغال‌آفرين در سال جاري و با حمايت‌هاي سازمان ايميدرو و شرکت فولاد مبارکه همچنين با توجه به تلاش مضاعف پيمانکاران پروژه در جهت تامين تجهيزات و ادوات مورد نياز پروژه طي ماه‌هاي گذشته، دستيابي به اولين ذوب فولاد در مرحله پيش راه‌اندازي در سال ۱۴۰۱ ميسر خواهد بود.
وي افزود: با توجه به پيشرفت ۹۸ درصدي واحد اکسيژن شرکت، در آينده نزديک با حضور نمايندگان شرکت هاي صاحب تکنولوژي بهره‌برداري آزمايشي از اين واحد نيز آغاز خواهد شد.
مدير تکنولوژي و توسعه شرکت فولاد سفيددشت در پايان ابراز اميدواري کرد که با تکميل پروژه تصفيه‌خانه مرکزي و مخازن ذخيره آهن اسفنجي و با توجه به آماده به کاري پست ۴۰۰ کيلوولت شرکت در کمترين زمان ممکن شاهد راه‌اندازي رسمي و توليد پايدار واحد فولاد سازي و ريخته‌گري باشيم.

افزودن دیدگاه


پیشرفت پروژه

ناحیه احیاء مستقیم ، انباشت و برداشت(98 %)
ناحیه فولادسازی و ریخته گری مداوم(94 %)
ناحیه پشتیبانی و جنبی(86 %)
پیشرفت کل(91 %)
تصاویر روز
جراید و رسانه ها

آرشیو

پیوندها


















 

آمار سایت

آنلاین ها
20
امروز
144
دیروز
665
هفته
9514
ماه
186952
کل
225634
 

نظرسنجی

نظر شما در مورد پرتال جدید چیست؟