راه اندازي واحد بريکت سازي ناحيه آهن سازي شرکت فولاد سفيددشت

کد خبر: 10361 تاریخ انتشار: 1400/09/08 09:50:50
نمایش: 1721
اخبار
همزمان با پايان دومين ماه از پاييز سال((توليد، پشتيباني ها و مانع زدايي ها)) واحد بريکت سازي ناحيه آهن سازي شرکت فولاد سفيددشت به بهره برداري رسيد.
مدير عمليات شرکت فولاد سفيددشت با اعلام اين خبر افزود: واحد توليد بريکت سرد از نرمه آهن اسفنجي يکي از پروژه هاي جنبي ناحيه آهن سازي است و با راه اندازي اين واحد بخش ديگري از تعهدات پيمانکار پروژه آهن سازي با موفقيت انجام شد و به بهره برداري رسيد.
ايمان سليماني تصريح کرد: واحد بريکت سازي که مراحل نصب و راه اندازي آن تماماً به دست متخصصان و کارشناسان داخلي صورت پذيرفته است، قادر به توليد 5/12 تن بر ساعت بريکت سرد از نرمه اهن اسفنجي است.
مدير تکنولوژي و توسعه شرکت فولاد سفيددشت نيز ضمن تقدير از از همکاري واحد هاي مرتبط با پروژه بريکت سازي، راه اندازي اين واحد را از لحاظ فني و اقتصادي حائز اهميت برشمرد.
جمشيد علي بابايي خاطرنشان کرد: با راه اندازي ماشين بريکت سازي، علاوه بر مديريت و بازيابي نرمه آهن اسفنجي به عنوان يکي از ضايعات فرآيند احياء مستقيم، به طور قابل توجهي از انتشار غبار و نرمه آهن اسفنجي در محيط جلوگيري خواهد شد.
مدير تکنولوژي  و توسعه فولاد سفيددشت در پايان ابراز اميدواري کرد پس از راه اندازي ماشين بريکت سازيي با اجراي پروژه توسعه مخازن ذخيره سازي آهن اسفنجي، زنجيره ارسال مواد اوليه به واحد فولادسازي و ريخته گري، به عنوان يکي از پيش نيازهاي مهم اين واحد، تکميل و محقق خواهد شد.

افزودن دیدگاه


پیشرفت پروژه

ناحیه احیاء مستقیم ، انباشت و برداشت(98 %)
ناحیه فولادسازی و ریخته گری مداوم(94 %)
ناحیه پشتیبانی و جنبی(86 %)
پیشرفت کل(91 %)
تصاویر روز
جراید و رسانه ها

آرشیو

پیوندها


















 

آمار سایت

آنلاین ها
15
امروز
141
دیروز
1238
هفته
10995
ماه
187935
کل
227424
 

نظرسنجی

نظر شما در مورد پرتال جدید چیست؟