رعايت استانداردهاي محيط ز يست در شرکت فولاد سفيددشت چهارمحال و بختياري

کد خبر: 10346 تاریخ انتشار: 1400/03/22 10:02:44
نمایش: 2009
اخبار

سرپرست واحد منابع انساني شرکت فولاد سفيددشت چهارمحال و بختياري همزمان با هفته محيط زيست که با شعار روز جهاني محيط زيست ((احياي زمين، افزايش بهره وري براي توسعه پايدار))  نام گذاري شده بود از اقدامات مؤثر اين شرکت در راستاي حفظ و رعايت استاندارهاي محيط زيست خبر داد.

به گزارش روابط عمومي شرکت فولاد سفيددشت چهارمحال و بختياري ،مصطفي فلاحي افزود: اين شرکت همواره در راستاي حفظ و صيانت از هواي پا ک و کمک به محيط زيست منطقه، با ايجاد فضاي سبز و کاشت چندين هزار اصله درخت در فضاي صنعتي شرکت، به کاهش آلاينده هاي محيطي و اثرات مخرب آن بر محيط زيست کمک شاياني کرده است.
وي در ادامه با اشاره به ديگر اقدامات اين شرکت در حفظ محيط زيست، يادآور شد: تجهيزات مورداستفاده در خط توليد، به صورت منظم پايش شده و از منظر توليد آلاينده هاي زيست محيطي مرتب کنترل ميگردد. ضمن اينکه کليه پارامترهاي آلاينده هوا توسط واحد ايمني و محيط زيست شرکت کنترل و اندازه گيري ميگردد و در صورت مغايرت با استانداردهاي مربوطه، اقدامات اصلاحي به عمل مي آيد.
سرپرست واحد منابع انساني شرکت فولاد سفيددشت در پايان تأ کيد کرد: اين شرکت با اعتقاد به ايده صنعت سبز و توليد فولاد پا ک، همواره تمام تالش وهمت خود را در حفظ محيط زيست و نگهداري آن به کار خواهد بست.

افزودن دیدگاه


پیشرفت پروژه

ناحیه احیاء مستقیم ، انباشت و برداشت(98 %)
ناحیه فولادسازی و ریخته گری مداوم(94 %)
ناحیه پشتیبانی و جنبی(86 %)
پیشرفت کل(91 %)
تصاویر روز
جراید و رسانه ها

آرشیو

پیوندها


















 

آمار سایت

آنلاین ها
670
امروز
1350
دیروز
172
هفته
2943
ماه
182019
کل
217810
 

نظرسنجی

نظر شما در مورد پرتال جدید چیست؟