با استفاده از توانمندسازي صنايع داخلي ايجاد شد:

ارزش افزوده 2 میلیون دلاری با بومی سازی در فولاد سفیددشت

کد خبر: 10342 تاریخ انتشار: 1400/03/02 12:50:30
نمایش: 1944
اخبار
شرکت فولادسفيدشت در راستاي سياست استفاده حدا کثري از توان توليدکنندگان و صنعتگران داخلي، طي دو سال منتهي به فروردين ماه 1400 ،موفق به بومي سازي بخشي از تجهيزات و قطعات موردنياز خود با ارزش بيش از 2 ميليون دلار گرديده است.
مدير عمليات و مسئول کميته بومي سازي شرکت فولاد سفيددشت با اعلام اين مطلب و با تأ کيد بر نهادينه شدن بومي سازي و استفاده از توانمندسازي داخلي به عنوان يکي از اولويت هاي مهم اين شرکت، يادآور شد: با تشکيل کميته بومي سازي فولاد سفيددشت در سال 1397 ، شناسايي و سازماندهي قطعات و تجهيزات با قابليت تأمين از داخل در دستور کار قرار گرفت که حاصل اين فرايند، بومي سازي بيش از 160 قطعه و تجهيز موردنياز صنعت فولاد بوده است.
ايمان سليماني افزود: بومي سازي قطعات و تجهيزات براي شرکت فولاد سفيددشت از جنبه هاي مختلفي از جمله خودکفايي، توانمندسازي صنايع داخلي، کاهش هزينه هاي ارزي، قابليت بهينه سازي و بازطراحي تجهيزات و قطعات، تسريع در فرايند خريد و سهولت دسترسي به خدمات پس از فروش، حائز اهميت است.
مسئول کميته بومي سازي فولاد سفيددشت از طراحي و ساخت الکتروموتورهاي MV ،گلوب ولوها، دمپرهاي الکتريکي دمنده ها، عملگر والوها، گيربکس هاي واحد کلاريفاير، کلاسيفاير و سيستم حمل مواد، روتور دمنده هاي سنگين، بدنه فن Stack ،پمپ هاي دور بالا، تيغه هاي فن بر ج هاي خنک کن و نمونه گير اتوماتيک کوره به عنوان مهم ترين تجهيزات و قطعات بومي سازي شده اين شرکت در سال 1399 ياد کرد.
سليماني در پايان ضمن تشکر از فولاد مبارکه در خصوص انتقال تجربيات در زمينه بومي سازي، اظهار اميدواري کرد با تدوين سند بومي سازي و توسعه همکاري واحدهاي عمليات و بازرگاني در جهت سياست گذاري تأمين قطعات واحد فولادسازي، بتوان براي پيشبرد هر چه بهتر برنامه تأمين تجهيزات و قطعات موردنياز اين واحد از تأمين کنندگان داخلي بهره مند شد.

افزودن دیدگاه


پیشرفت پروژه

ناحیه احیاء مستقیم ، انباشت و برداشت(98 %)
ناحیه فولادسازی و ریخته گری مداوم(94 %)
ناحیه پشتیبانی و جنبی(86 %)
پیشرفت کل(91 %)
تصاویر روز
جراید و رسانه ها

آرشیو

پیوندها


















 

آمار سایت

آنلاین ها
550
امروز
712
دیروز
172
هفته
2943
ماه
182019
کل
217172
 

نظرسنجی

نظر شما در مورد پرتال جدید چیست؟