فرمانده سپاه استان چهارمحال و بختياري: فولاد سفيددشت گام هاي بزرگي درتحقق جهش توليد برداشته است

کد خبر: 10335 تاریخ انتشار: 1399/12/27 17:15:40
نمایش: 2759
اخبار
سردار سرتيپ پاسدار اکبري، فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) استان چهارمحال بختياري به اتفاق هيئت همراه،ضمن بازديد از شرکت فولاد سفيددشت، در ديدار با مديرعامل، هيئت مديره و مديران شرکت فولاد سفيددشت با آخرين دستاوردهاي اين شرکت آشنا شدند.
به گزارش روابط عمومي شرکت فولاد سفيددشت در اين ديدار، فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم(ع) ضمن ابراز خرسندي از حضور در شرکت فولادسفيددشت، اين  شرکت را يکي از پوياترين و سرزنده ترين صنايع استان برشمرد و اظهار داشت، علي رغم کارشکني ها و تحريم هاي ظالمانه دشمنان قسم خورده نظام، شرکت فولاد سفيددشت با تلاش وهمت مديران و کارکنان جهت تحقق منويات مقام معظم رهبري(مدظله العالي) و جهش توليد گام هاي بزرگي داشته است.
وي موفقيت هاي حاصل شده در اين شرکت را مرهون تلاش و خستگي ناپذير مديران و کارکنان مجموعه و کار جهادي آنها برشمرد و ابراز اميدواري کرد در آينده همکاري هاي نهاد هاي سپاه و بسيج با شرکت فولادسفيددشت افزون تر گردد.
در جبهه صنعت با توليد پايدار، پاسدار خون شهداخواهيم بود.
بنابراين گزارش، محمود ارباب زاده، مديرعامل شرکت فولادسفيددشت نيز در اين ديدار با گراميداشت ياد و خاطره شهدا و مدافعان کشور، امنيت و آرامش موجود مديون خون شهدا دانست و اظهار داشت: ما نيز در جبهه صنعت با توليد پايدار، پاسدار خون شهدا خواهيم بود.
وي گذر از ظرفيت اسمي توليد آهن اسفنجي، تعهد به مسئوليت هاي اجتماعي شرکت،تأمين پايدار آب مورد نياز  با بازچرخاني پساب شهرستان بروجن، تحقق اسمي، تکميل زنجيره توليد فولاد و اجراي طرح هاي توسعه در شرکت را از مهمترين اهداف شرکت برشمرد.
ارباب زاده، فعاليت هاي صورت گرفته در دوران شيوع کرونا جهت حفظ و سلامتي و بهداشت کارکنان و مردم منطقه را يکي از موفقيت هاي ديگر شرکت برشمرد و افزود: تمامي اين موفقيت هاي و دستاورد ها در سايه امنيت موجود در کشور ميسر شده است.
وي ابراز اميدواري کرد با عنايت الهي و تلاش مجموعه، همچون گذشته بتوانيم در راستاي انجام مسئوليت هاي اجتماعي در منطقه اقدامات خوب و اثر گذاري انجام دهيم.

افزودن دیدگاه


پیشرفت پروژه

ناحیه احیاء مستقیم ، انباشت و برداشت(98 %)
ناحیه فولادسازی و ریخته گری مداوم(94 %)
ناحیه پشتیبانی و جنبی(86 %)
پیشرفت کل(91 %)
تصاویر روز
جراید و رسانه ها

آرشیو

پیوندها


















 

آمار سایت

آنلاین ها
30
امروز
50
دیروز
112
هفته
2957
ماه
182328
کل
216338
 

نظرسنجی

نظر شما در مورد پرتال جدید چیست؟