کسب عنوان «خانه بهداشت کارگري برتر در سطح ملي» توسط فولاد سفيددشت چهارمحال و بختياري

کد خبر: 10331 تاریخ انتشار: 1399/12/13
نمایش: 2828
اخبار
برخورداري نيروي کار از خدمات بهداشتي ارائه شده در خانه هاي بهداشت کارگري، يکي از جلوه هاي عيني استقرار عدالت اجتماعي است و از آن جايي که واحدهاي صنعتي نقش ويژه اي در حفظ و صيانت از سلامت کارگران ايفا مي نمايند، سازمان تامين اجتماعي، وزارت کار و وزارت بهداشت براي تمامي شرکتها در اين خصوص فاکتورهايي را مورد سنجش قرار مي دهد و پس از ارزيابي،  بنگاههاي اقتصادي برتر در اين حوزه را معرفي مي نمايد.
براين اساس،  شوراي مرکزي هماهنگي خدمات بهداشتي ، شرکت فولاد سفيددشت به عنوان خانه بهداشت کارگري برتر در سطح ملي انتخاب گرديد. اقدامات پيشگيرانه ، همکاري با ستاد کرونا و وزارت کار ، انجام هزينه هاي لازم در حوزه سلامت و بهداشت و رعايت پروتکل ها در راستاي مقابله با کرونا از طرف کارکنان شرکت موارد برجسته خانه بهداشت کارگري سفيددشت بود.
تشکيلات خانه بهداشت با هدف تامين سلامت کارگران و اعضاي خانواده آنها، ارتقاي دانش بهداشتي و ايجاد رفتارهاي مناسب بهداشتي در بين کارگران و سالم سازي محيط کار در کارگاه هاي توليدي، صنعتي، خدماتي و معادن ايجاد مي شود. به طور کلي ، خدمات پيش بيني شده در  برنامه هاي اين تشکل ها ، انجام اقدامات لازم در جهت پيشگيري از بروز حوادث و بيماري هاي ناشي از کار،  بيماريهاي شايع بومي و کنترل آن در محيط کار، انجام کمکهاي اوليه در حوادث شغلي و تشکيل پرونده بهداشتي براي کارگران و هماهنگي هاي لازم درخصوص انجام معاينات شغلي (قبل از استخدام، ادواري و اختصاصي) مي باشد. شرکت فولاد سفيددشت با عنايت به موارد فوق و انجام آنها در سطح عالي ، موفق به کسب اين موفقيت شده است.به همين مناسبت لوح تقديري در مراسمي که به صورت ويدئو کنفرانس بود توسط وزير محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعي به اين شرکت اهدا شد.

افزودن دیدگاه


پیشرفت پروژه

ناحیه احیاء مستقیم ، انباشت و برداشت(98 %)
ناحیه فولادسازی و ریخته گری مداوم(94 %)
ناحیه پشتیبانی و جنبی(86 %)
پیشرفت کل(91 %)
تصاویر روز
جراید و رسانه ها

آرشیو

پیوندها


















 

آمار سایت

آنلاین ها
58
امروز
140
دیروز
442
هفته
11265
ماه
187303
کل
227865
 

نظرسنجی

نظر شما در مورد پرتال جدید چیست؟