پيشرفت ۸۷ درصدي پروژه فولادسازي شركت فولاد سفيددشت

کد خبر: 10328 تاریخ انتشار: 1399/11/12 10:15:06
نمایش: 2877
اخبار
محمود ارباب‌زاده، مديرعامل شرکت فولاد سفيددشت، تکميل و راه‌اندازي پروژۀ فولادسازي و ريخته‌گري مداوم را يکي از مهم‌ترين اهداف اين شرکت اعلام کرد.
وي با تأکيد بر اينکه اين پروژه با پشتيباني و همکاري شرکت فولاد مبارکه و سازمان ايميدرو در حال حاضر 87 درصد پيشرفت فيزيکي داشته گفت: با بهره‌برداري از پروژۀ مذکور مي‌توان به ظرفيت سالانۀ توليد ۸۰۰ هزار تن اسلب دست يافت.
ارباب‌زاده از وارد شدن جرثقيل‌هاي سقفي سنگين اين پروژه به فاز راه‌اندازي خبر داد و گفت: با بهره‌برداري از اين جرثقيل‌ها، عمليات نصب تجهيزات سنگين کوره‌ها نيز آغاز خواهد شد.
وي در ادامه اظهار داشت: پروژه‌هاي زيربنايي اين طرح، شامل خط انتقال پساب و پروژۀ خط انتقال برق و پست ۴۰۰ کيلوولت با 99.5 درصد پيشرفت با هدف تأمين پايدار آب و انرژي الکتريکي موردنياز واحدهاي توليدي شرکت، آمادۀ برق‌دار شدن است.
مدير تکنولوژي و توسعۀ شرکت فولاد سفيددشت نيز در خصوص اجراي پروژه‌هاي توسعۀ اين شرکت، ازجمله پيشرفت ۵۶ درصدي تصفيه‌خانۀ مرکزي آن گفت: در حال حاضر پروژۀ خط انتقال پساب شهر بروجن راه‌اندازي و در حال فعاليت است.
جمشيد علي بابايي گفت: خط انتقال پساب شهر بروجن و تصفيه‌خانۀ مرکزي فولاد سفيددشت، تأمين پايدار آب صنعتي موردنياز براي راهبري واحدهاي آهن‌سازي و فولادسازي و در کنار آن تحقق ملاحظات زيست‌محيطي مصرف آب، با استاندارد 14001 ISO را به دنبال خواهد داشت.
وي مديريت و ساماندهي بهينۀ ضايعات توليد را يکي از دغدغه‌هاي اصلي مجموعۀ فولاد سفيددشت دانست و تصريح کرد: با راه‌اندازي واحد بريکت‌سازي که در حال حاضر ۸۴ درصد پيشرفت فيزيکي دارد، علاوه‌بر تحقق بخشي از اين اهداف با در نظر گرفتن الزامات زيست‌محيطي، گامي اساسي در راستاي ارزش‌آفريني و افزايش بهره‌وري توليد برداشته خواهد شد.
مدير تکنولوژي و توسعۀ شرکت فولاد سفيددشت خاطرنشان کرد: شرکت فولاد سفيددشت در سال 99 موفق به پياده‌سازي سيستم مديريت کيفيت بر اساس استاندارد 9001:2015 ISO  و دريافت گواهينامه از شرکت بين‌المللي SGS شده است؛ ضمن اينکه سيستم‌هاي مديريت محيط‌زيست (14001:2015 ISO ) و مديريت ايمني و سلامت شغلي (45001:2018 ISO ) نيز در مرحلۀ پياده‌سازي است.
وي گفت: همچنين پروژۀ تأمين و ارتقاي زيرساخت شبکه و ديتاسنتر تکميل و راه‌اندازي شده که از مزاياي انجام اين پروژه مي‌توان به افزايش ضريب امنيت اطلاعات جاري در شرکت در کنار تأمين زيرساخت مناسب براي سرويس‌هاي فناوري اطلاعات اشاره کرد.
 

افزودن دیدگاه


پیشرفت پروژه

ناحیه احیاء مستقیم ، انباشت و برداشت(98 %)
ناحیه فولادسازی و ریخته گری مداوم(94 %)
ناحیه پشتیبانی و جنبی(86 %)
پیشرفت کل(91 %)
تصاویر روز
جراید و رسانه ها

آرشیو

پیوندها


















 

آمار سایت

آنلاین ها
16
امروز
445
دیروز
738
هفته
9523
ماه
184399
کل
202649
 

نظرسنجی

نظر شما در مورد پرتال جدید چیست؟