راه اندازي مرکز داده (Data Center) مرکزي فولاد سفيددشت چهارمحال و بختياري

کد خبر: 10321 تاریخ انتشار: 1399/08/22 09:43:54
نمایش: 2232
اخبار
سرپرست امور مهندسي از راه اندازي مرکز داده (Data Center) پيشرفته مطابق با استانداردهاي بين المللي، با تلاش و همت کارشناسان واحد فناوري اطلاعات و شرکت ايريسا خبر داد.
 به گفته خانم مهندس کمالي، تجهيزات زيربنائي و بستر فناوري اطلاعات استفاده شده در مرکز داده شرکت فولاد سفيددشت چهارمحال و بختياري، مطابق با به روزترين تکنولوژي روز دنيا بوده  که با توجه به الگوبرداري از اقدامات انجام شده در شرکت فولاد مبارکه در اين زمينه و بر اساس استانداردهاي بين المللي احداث مراکز داده، تهيه، نصب و راه اندازي شده است. براي بهره‌برداري از اين مرکز بالغ بر 300 ميليارد ريال سرمايه‌گذاري گرديده است.
 نکته مهم ديگر افزايش ضريب امنيت سيستمهاي اطلاعاتي و IT در مقابل با مسائل و مشکلات سايبري مي باشد. وي با قدرداني از تلاش پرسنل بخش IT ، شرکت ايريسا و پشتيباني شرکت فولاد مبارکه در زمينه گسترش و به روز رساني زيرساخت‌ها و توسعه فناوري‌هاي ارتباطي گفت: افزايش سرويس هاي مبتني بر شبکه، فعاليتهاي حوزه آي سي تي، کسب و کار بر بستر IT و حرکت به سمت کارخانه هوشمند از اولويت‌هاي شرکت در زمينه فناوري اطلاعات بوده و اقدامات انجام‌شده در اين راستا کمک بزرگي به توسعه فناوري اين شرکت خواهد کرد.

افزودن دیدگاه


پیشرفت پروژه

ناحیه احیاء مستقیم ، انباشت و برداشت(98 %)
ناحیه فولادسازی و ریخته گری مداوم(94 %)
ناحیه پشتیبانی و جنبی(86 %)
پیشرفت کل(91 %)
تصاویر روز
جراید و رسانه ها

آرشیو

پیوندها


















 

آمار سایت

آنلاین ها
41
امروز
1036
دیروز
555
هفته
9869
ماه
187102
کل
227081
 

نظرسنجی

نظر شما در مورد پرتال جدید چیست؟