رشد 30 درصدي توليد ساليانه واحد احياء مستقيم شرکت فولاد سفيددشت چهارمحال و بختياري

کد خبر: 10300 تاریخ انتشار: 1398/12/27 13:20:57
نمایش: 2774
اخبار
    با همت و تلاش شبانه روزي همکاران سختکوش شرکت فولاد سفيددشت و شرکتهاي پيمانکار در سالي که به نام رونق توليد نامگذاري گرديد، ميزان توليد آهن اسفنجي در واحد احياء مستقيم اين شرکت، از رقم 700هرار تن عبور کرد. مدير عامل شرکت شرکت فولاد سفيددشت چهارمحال و بختياري ضمن ابراز خرسندي از  اين موفقيت، تحقق با رشد 30درصدي نسبت به سال قبل را اعلام نمود.
  مهندس ارباب­زاده افزود: به رغم وجود موانع جدي در سال98، از جمله کمبود گندله و به ويژه محدوديت مصرف گاز طبيعي در فصل زمستان، توليد ساليانه فوق، نشان از حمايت سهامداران و عزم راسخ همکاران بزرگترين واحد صنعتي استان در مسير پيشرفت و تعالي خود دارد.
     محمود ارباب­زاده با اشاره به رسالت فولاد سفيددشت مبني بر توليد ايمن و توسعه پايدار يادآور شد:  در سال 98 فعاليت هاي موثري در زمينه حفاظت محيط زيست صورت گرفت که از مهمترين آنها ميتوان راه­اندازي واحد تصفيه خانه پساب از طرحهاي دانش بنيان، به روش اولترافيلتراسيون با ظرفيت تصفيه 120 مترمکعب­برساعت را نام برد.
     مدير عامل فولاد سفيددشت در پايان ضمن ابراز نگراني از مشکلات به وجود آمده در کشور در پي شيوع ويروس کرونا و با توجه به اهميت موضوع، با تشکيل ستاد بحران در سطح شرکت، اقدامات همه جانبه اي را در راستاي پيشگيري از شيوع اين بيماري را در تمام واحدهاي شرکت و پيمانکاران مربوطه به صورت 24 ساعته صورت داده اند که از واحد هاي مختلف اين مجموعه، به ويژه واحد HSE  جهت نظارت و کنترل اجراي صحيح و به موقع مصوبات کميته بحران شرکت در زمينه کاهش اثرات اين ويروس تقدير نمودند.
ايشان آرزو نمودند در سايه الطاف خداوند بزرگ و رعايت اصول بهداشتي و ايمني کارسال 1399 سالي پر از سلامتي و موفقيت روزافزون براي تمام همکاران و خانواده هاي عزيزشان باشد.

افزودن دیدگاه


پیشرفت پروژه

ناحیه احیاء مستقیم ، انباشت و برداشت(98 %)
ناحیه فولادسازی و ریخته گری مداوم(94 %)
ناحیه پشتیبانی و جنبی(86 %)
پیشرفت کل(91 %)
تصاویر روز
جراید و رسانه ها

آرشیو

پیوندها


















 

آمار سایت

آنلاین ها
40
امروز
220
دیروز
665
هفته
9514
ماه
186952
کل
225710
 

نظرسنجی

نظر شما در مورد پرتال جدید چیست؟