وزير صمت در جريان بازديد از شرکت‌هاي فولاد سفيددشت و ورق خودروي چهارمحـــــال و بختيــــاري ضمــــن قدردانــــي از حمايت‌هاي فولاد مبارکه در به بهره‌برداري رسيدن و تداوم توليد اين شرکت‌ها گفت: فولاد م

کد خبر: 10296 تاریخ انتشار: 1398/11/19 15:24:03
نمایش: 1663
اخبار
وزير صمت در جريان بازديد از شرکت‌هاي فولاد سفيددشت و ورق خودروي چهارمحـــــال و بختيــــاري ضمــــن قدردانــــي از حمايت‌هاي فولاد مبارکه در به بهره‌برداري رساندن و تداوم توليد اين شرکت‌ها گفت: فولاد مبارکه تأمين حداکثري بازار داخل را رسالت خود مي‌داند.
هم‌زمان با ايام‌الله دهۀ مبارکه فجر، رضا رحماني وزير صنعت، معدن و تجارت به همراه خداداد غريب‌پور، رئيس هيئت عامل ايميدرو، و حميدرضا عظيميان، مديرعامل فولاد مبارکه، از خطوط توليد شرکت‌هاي مذکور بازديد کرد.
رحماني در جمع خبرنگاران گفت: در رقابت اقتصادي شديدي که بر اقتصاد جهاني حاکم است، محصولات کيفي با قيمت تمام‌شدۀ رقابتي مي‌توانند ارزش‌افزوده ايجاد کنند.
وي از بالا بودن کيفيت مواد اوليه در تمامي خطوط توليد به‌عنوان عامل اصلي ارتقاي کيفيت محصولات ياد کرد و با اشاره به اهميت تأمين بازار داخل گفت: بيشتر محصولاتي که در گروه فولاد مبارکه و به‌طورکلي در زيرمجموعۀ ايميدرو در حال توليد است، پيش از اين از محل واردات تأمين مي‌شده است که اين روند خوب براي کشور مهم است.
وزير صنعت، معدن و تجارت با تأکيد بر اين‌که ما در تأمين بسياري از ورق‌هاي خاص به واردات وابستگي داشتيم افزود: ايميدرو و فولاد مبارکه تأمين حداکثري بازار داخل و واحدهاي مصرف‌کنندۀ داخلي را رسالت خود مي‌دانند؛ ازاين‌رو برنامه‌ريزي‌هاي خوبي در اين خصوص انجام شد تا هر مقدار که ممکن است، محصولات موردنياز را در داخل توليد کنيم.
رحماني در بخش ديگري از سخنان خود اظهار داشت: اتفاق مهم ديگري که افتاده اين است که توليد و ساخت تجهيزات مورد استفاده در اين واحدها با تدابير همکاران مجموعه‌ها در حال انجام است. در واقع علاوه‌بر افزايش توان توليد کشور، ما در حال حرکت به سمت ماشين‌ساز شدن هستيم. با ادامۀ اين روند، حتي مي‌توانيم در بخش ساخت ماشين و دانش فني نيز صادرکننده باشيم. اين بسيار ارزشمند است که با احداث چنين واحدهايي در داخل، محصولات کشور قابليت صادرات به کشورهاي اروپايي را دارند و کشورهايي که نياز دارند و تأکيدشان بر کيفيت است مي‌توانند از محصولات کيفي توليد داخل ما استفاده کنند.
وي در خاتمه با اشاره به اهميت رونق حداکثري توليد داخل، در خصوص اقدامات حمايتي دولت از احداث خط نورد گرم شمارۀ 2 فولاد مبارکه تصريح کرد: شرکت فولاد مبارکه و ايميدرو در حال پيگيري مراحل انجام اين کار هستند.

افزودن دیدگاه


پیشرفت پروژه

ناحیه احیاء مستقیم ، انباشت و برداشت(98 %)
ناحیه فولادسازی و ریخته گری مداوم(94 %)
ناحیه پشتیبانی و جنبی(86 %)
پیشرفت کل(91 %)
تصاویر روز
جراید و رسانه ها

آرشیو

پیوندها


















 

آمار سایت

آنلاین ها
42
امروز
148
دیروز
555
هفته
9869
ماه
187102
کل
226193
 

نظرسنجی

نظر شما در مورد پرتال جدید چیست؟