عزم راسخ شرکت فولاد سفيددشت چهارمحال و بختياري در راستاي تحقق شعار "سال رونق توليد"

سال رونق تولید همراه با رکورد تولید

کد خبر: 10267 تاریخ انتشار: 1398/02/01
نمایش: 3870
اخبار
     به گزارش روابط عمومي شرکت فولاد سفيددشت چهارمحال و بختياري به نقل از مدير عامل شرکت، پرسنل پرتلاش واحد احياء مستقيم با توليد 65051 تن آهن اسفنجي، اولين گام را در سال رونق توليد محکم تر از هميشه برداشتند.                   
مهندس محمود ارباب زاده با اعلام اين خبر افزود آخرين رکورد توليد شرکت در آذرماه سال 97 به ميزان 64073 تن به ثبت رسيده بود ايشان از حمايت هاي سهامداران شرکت خصوصاً مديرعامل محترم فولاد مبارکه در تامين گندله مورد نياز کارخانه و همچنين منابع مالي جهت تسريع در انجام فعاليت هاي مربوط به پروژه هاي واحد فولاد سازي و تامين آب از طريق پساب قدرداني نمود و اميد است با تداوم اين فعاليت ها در سال 98 شرکت به کليه اهداف خود دستيابد.
جمشيد علي بابايي مدير واحد عمليات ابراز اميدواري کرد با عزم راسخ و همکاري خوب مجموعه کارکنان شرکت فولاد سفيددشت و تامين به موقع و پايدار مواد اوليه، آب و تجهيزات يدکي مي توانيم برنامه توليد سال 98 را بطور کامل محقق کنيم. وي در پايان از حمايتهاي مدير عامل و تلاش پرسنل شرکت قدرداني کرد.
لازم به ذکر است شرکت فولاد سفيددشت چهارمحال و بختياري با مشارکت فولاد مبارکه و سازمان ايميدرو در آبان ماه سال 95 فاز اول واحد احياء مستقيم را راه اندازي نمود و در حال حاضر فاز دوم پروژه فولاد سازي با پيشرفت بالاي 75 درصد در حال ساخت و تکميل مي باشد.
 

افزودن دیدگاه


پیشرفت پروژه

ناحیه احیاء مستقیم ، انباشت و برداشت(98 %)
ناحیه فولادسازی و ریخته گری مداوم(94 %)
ناحیه پشتیبانی و جنبی(86 %)
پیشرفت کل(91 %)
تصاویر روز
جراید و رسانه ها

آرشیو

پیوندها


















 

آمار سایت

آنلاین ها
9
امروز
41
دیروز
555
هفته
9869
ماه
187102
کل
226086
 

نظرسنجی

نظر شما در مورد پرتال جدید چیست؟