بازديد نماينده مجلس شوراي اسلامي و فرماندار شهرستان بروجن و رئيس صنعت و معدن و تجارت استان از شرکت فولاد سفيددشت چهارمحال و بختياري

کد خبر: 10260 تاریخ انتشار: 1397/10/29 10:09:39
نمایش: 5200
اخبار
خانم دکتر ربيعي نماينده محترم مجلس شوراي اسلامي شهرستان بروجن و جناب آقاي دکتر امامي رئيس محترم صنعت، معدن و تجارت استان و همچنين جناب آقاي ملکي فرماندار محترم شهرستان بروجن در روز سه شنبه 25 ديماه 1397 در شرکت فولاد سفيددشت حضور يافتند و از روند توليد واحد آهن سازي و همچنين ميزان پيشرفت فيزيکي خط انتقال پساب و تصفيه خانه فولاد سفيددشت و طرح پروژه فولادسازي بازديد ميداني بعمل آوردند .
مديرعامل شرکت فولاد سفيددشت جناب آقاي مهندس ارباب زاده ضمن خيرمقدم به مهمانان حاضر در جلسه به ارائه گزارش از واحدهاي مختلف شرکت، روند توليد و ميزان عملکرد و پيشرفت پروژه فولاد سازي و همچنين پروژه خط انتقال پساب از بروجن و فعاليت ساخت بدون وقفه تصفيه خانه شرکت با وجود مشکلات فراوان پرداختند و از حمايت و پشتيباني هاي همه جانبه مديران و مسئولين استاني خصوصاً نماينده محترم شهرستان بروجن و فرماندار محترم تشکر و قدرداني نمودند.
خانم دکتر ربيعي نماينده محترم مجلس شوراي اسلامي ضمن تشکر از مجموعه فولاد سفيددشت و ابراز خرسندي از صنعت فولاد در جهت اشتغالزايي منطقه و تأکيد برحمايت همه جانبه از صنعت فولاد به رفع موانع و مشکلات در حد امکان مساعدت نمودند.
آقاي ملکي فرماندار محترم شهرستان بروجن نيز ضمن تقدير و تشکر از مديريت فولاد سفيددشت و روند رو به رشد پيشرفت خط انتقال پساب و تصفيه خانه و با توجه به تحريمهاي اقتصادي و عملکرد شرکت فولاد سفيددشت در جهت عمل به اقتصاد مقاومتي به تحسين و قدرداني از فعاليتهاي مختلف شرکت پرداختند.
دکتر امامي رئيس محترم سازمان صنعت، معدن و تجارت استان نيز از ميزان پيشرفت طرحها ابراز خشنودي نمودند و در جهت کمک به معافيتهاي گمرکي  و تأکيد بر راه اندازي پروژه فولادسازي در سال 1398 نمودند.
پروژه فولاد سازي اين شرکت تاکنون 72 % پيشرفت داشته است و برنامه ريزي لازم جهت به بهره برداري رسيدن پروژه در حال انجام است.

افزودن دیدگاه


پیشرفت پروژه

ناحیه احیاء مستقیم ، انباشت و برداشت(98 %)
ناحیه فولادسازی و ریخته گری مداوم(94 %)
ناحیه پشتیبانی و جنبی(86 %)
پیشرفت کل(91 %)
تصاویر روز
جراید و رسانه ها

آرشیو

پیوندها


















 

آمار سایت

آنلاین ها
27
امروز
796
دیروز
555
هفته
9869
ماه
187102
کل
226841
 

نظرسنجی

نظر شما در مورد پرتال جدید چیست؟