برگزاري نخستين جشنواره و نمايشگاه ملي فولاد ايران با حضور شرکت فولاد سفيددشت چهارمحال و بختياري

کد خبر: 10259 تاریخ انتشار: 1397/10/24 16:42:41
نمایش: 3624
اخبار
    نخستين جشنواره و نمايشگاه ملي فولاد ايران و بزرگترين گردهمايي توليدکنندگان، تأمين کنندگان، بازرگانان و متخصصان زنجيره آهن و فولاد کشور با حضور معاون وزير صنعت معدن تجارت، مديرعامل فولاد مبارکه، رئيس و اعضاء انجمن توليدکنندگان فولاد ايران، متخصصان، صاحبان صنايع فولادي و سازندگان تجهيزات اين صنعت و حضور پُررنگ شرکت فولاد سفيددشت چهارمحال و بختياري با ايجاد غرفه نمايشگاه با همکاري روابط عمومي شرکت از 17 تا 20 ديماه در محل برگزاري همايش ها و نمايشگاه برج ميلاد تهران برگزار شد.
   در اين نمايشگاه با توجه به شرايط اقتصاد کشور که تحت الشعاع تحريم ها قرار گرفته، بومي سازي مي تواند نياز صنعت فولاد را برآورده نمايد. از اين رو مديران و کارشناسان واحد بازرگاني، آهن سازي و فولادسازي شرکت فولاد سفيددشت ضمن حضور در اين نمايشگاه با ارائه محصولات و بيان ديدگاهها و تبادل اطلاعات با تأمين کنندگان و سازندگان قطعات و تجهيزات داخلي و شرکتهاي دانش بنيان، جلسات متعددي برگزار نمودند و تجارب و نيازهاي خود را با متخصصان بازديد کننده از غرفه ها براي انجام امور بعدي در زمينۀ بومي سازي برنامه ريزي کردند.
   در پايان اين نمايشگاه در مراسم اختتاميه، تنديس يادبودي از طرف انجمن توليدکنندگان فولاد ايران به شرکت فولاد سفيددشت چهارمحال و بختياري اهدا شد.

افزودن دیدگاه


پیشرفت پروژه

ناحیه احیاء مستقیم ، انباشت و برداشت(98 %)
ناحیه فولادسازی و ریخته گری مداوم(94 %)
ناحیه پشتیبانی و جنبی(86 %)
پیشرفت کل(91 %)
تصاویر روز
جراید و رسانه ها

آرشیو

پیوندها


















 

آمار سایت

آنلاین ها
25
امروز
328
دیروز
5366
هفته
8995
ماه
188027
کل
225153
 

نظرسنجی

نظر شما در مورد پرتال جدید چیست؟