بهبودهاي متناسب با بلوغ سازمان با مشارکت کارکنان در نظر سنجي رضايت از کيفيت خدمات

کد خبر: 10240 تاریخ انتشار: 1397/07/15
نمایش: 8954
اخبار
مدير منابع انساني شرکت فولاد سفيددشت از انجام ارائه خدمات جديد در شش ماهه اول سال 97 در حوزه منابع انساني خبر داد و افزود اميدواريم با مشارکت کارکنان در نظر سنجي، استفاده از بازخورد از کارکنان و ساير روشها جهت شناسايي عوامل کليدي موثر بر تعهد و رضايت گروه هاي مختلف کارکنان استفاده گردد.
 ايشان اضافه کردند بهبود هاي انجام شده در واحدهاي مختلف منابع انساني به تفکيک هر مولفه به اين شرح است:
حوزه خدمات عمومي و امور رفاهي
1- فضاي سبز: گسترش فضاي سبز با استفاده از روشهاي جديد با هدف کاهش مصرف آب که مورد تقدير سازمانهاي بيروني(يونيدرو و شرکت ملي فولاد ايران) قرار گرفت.
2- رستوران: تغيير غذاي کمکي شيفت، ارائه حداقل يک غذاي جديد در هر فصل، کاهش سرو دلستر و افزايش سرو ميوه.
3- ترابري: ارتقاء سيستم حمل و نقل عمومي و ادغام اياب ذهاب عمومي با شرکت ورق خودرو جهت استفاده بهينه از امکانات و تشکيل کميته مسيرها و پيگيري درخواستهاي کارکنان.
4- ورزش: توسعه امکانات ورزشي جهت شاغلين و خانواده ايشان و ايجاد سيستم رزرو ورزش با همکاري فولاد مبارکه و فراخوان کارکنان جهت تشکيل تيم هاي ورزشي.
5- زيبا سازي و پاکسازي محيط:
  • توسعه فضاي بهداشتي جهت پيمانکاران سايت.
  • اجراي دو طرح زيباسازي محيط در محوطه سايت.
  • اجراي طرح زنده گيري سگهاي ولگرد سايت با مشارکت NJO حمايت از حيوانات.
           تغيير قرارداد شستشوي البسه و کاهش زمان تحويل آنها و تغيير سيستم تحويل و تحول.
حوزه آموزش  و توسعه منابع انساني
  • پياده سازي سيستم آموزش.
  • ايجاد سيستم مکانيزه نياز سنجي آموزش.
  • ثبت کليه آموزش هاي صورت گرفته در سيستم آموزش.
  • برگزاري 2425 ساعت آموزش تخصصي در شش ماهه نخست سال97.
حوزه اداري و امور کارکنان
  • تامين نيروي انساني مورد نياز بر اساس چارت سازماني.
  • صدور قراردادهاي استخدامي به صورت مکانيزه و کاهش زمان صدور و هزينه نسبت به روش دستي.
  • ايجاد سيستم صدور مجوزها و حذف فرم هاي کاغذي.
  • بهبود تعهدات قرارداد بيمه تکميلي کارکنان و خانواده ايشان و حضور هفتگي نماينده بيمه جهت جمع آوري هزينه ها و پاسخ گويي به کارکنان و افزايش رضايت کارکنان.
  • افزايش 5 برابري سقف تعهدات بيمه عمر و سرمايه گذاري و حادثه شاغلين.
  • ايجاد پرتال منابع انساني در وب سايت شرکت.
  • مکانيزه نمودن سيستم نظر سنجي و حذف فرم هاي کاغذي.
  • اجراي پروژه سامانه پرسش و پاسخ جهت کارکنان.
  • اصلاح دستورالعمل ماموريتها و اجرايي کردن آن در سيستم ايريسا.
حوزه ايمني، بهداشت و محيط زيست
  • انتخاب واحد HSE  شرکت به عنوان ايمني برتر در سطح استان و پذيرش ايده در خصوص ايمني از طرف يونيدرو.
  • افزايش فرهنگ ايمني در بين کارکنان با نصب تابلو هاي ايمني توزيع برشور و کتابچه هاي ايمني در سطح سايت.
  • تدوين دستورالعمل هاي ايمني (ايمن کار برتر جهت ايجاد فرهنگ ايمني و حفاظت فردي و ....).
  • ادغام اورژانس شرکت با شرکت ورق خودرو و ارتقاء امکانات و ارائه خدمات با حضور روزانه پزشک در سايت و ارائه 407 مورد خدمات پزشکي به کارکنان و پيمانکاران سايت.
  • ايجاد سايت اوليه ضايعات و تفکيک زباله از مبدا.
  • اندازه گيري عوامل زيان آور و ارائه راه حل جهت اصلاح.
  • افزايش نظارت بيشتر بر سلامت آب و غذا.
  • خريد يک دستگاه خودروي آتش نشاني.
  • راه اندازي سه بخش HSE در سيستم ايريسا.
 

افزودن دیدگاه