مهندس محمود ارباب زاده اعلام کرد:

تحقق اهداف تعيين شده در شرکت فولاد سفيددشت چهارمحال و بختياري با توليد بيش از 480 هزار تن آهن اسفنجي در سال 1396

کد خبر: 10215 تاریخ انتشار: 1397/02/03
نمایش: 4402
اخبار
شرکت فولاد سفيددشت چهار محال و بختياري که واحد احيا مستقيم آن به عنوان اولين طرح از واحدهاي هفت گانه استاني فولاد کشور با حمايت ها و پشتيباني شرکت فولاد مبارکه، در آذر ماه سال1395 بهره برداري رسيد، در سال 1396 با توليد 480 هزار تن آهن اسفنجي خود را براي دستيابي به موفقيت هاي بيشتر در سال جاري آماده کرده است.
شرکت فولاد سفيددشت چهار محال و بختياري که واحد احيا مستقيم آن به عنوان اولين طرح از واحدهاي هفت گانه استاني فولاد کشور با حمايت ها  و پشتيباني شرکت فولاد مبارکه، در آذر ماه سال1395 بهره برداري رسيد، در سال 1396 با توليد 480 هزار تن آهن اسفنجي خود را براي دستيابي به موفقيت هاي بيشتر در سال جاري آماده کرده است.

مدير عامل شرکت فولاد سفيددشت چهارمحال و بختياري با ذکر اين مطلب گفت: در پي عملکرد قابل تقدير کارکنان در سال گذشته، 95 درصد اهداف شرکت محقق شد. 

محمود ارباب زاده افزود: در راستاي بهره برداري، فعاليتهايي همچون ساماندهي تعميرات پيشگيرانه، کنترل و کاهش مصرف آب در گردش، تهيه ساختار تجهيزات توقفات در سيستم نگهداري و تعميرات، تامين قطعات يدکي و تجهيزات اصلي، توسعه محوطه ذخيره مواد اوليه، سازماندهي حمل و نقل مواد اوليه و محصول و بهره برداري از سيستم هاي توليد و تعميرات و مديريت انرژي و سيالات صورت گرفته است. ضمن اينکه با انجام اقدامات مذکور، در نيمه دوم سال1396 تمامي توقفات بصورت برنامه ريزي شده انجام و از توقفات اضطراري بطور کامل جلوگيري شده است.

وي در خصوص آخرين وضعيت پروژه فولادسازي به عنوان فاز بعدي اين شرکت افزود: پروژه فولادسازي با پيشرفت٦٣ درصدي كل پروژه، به عنوان پيشتاز پروژه هاي فولادسازي در مجموعه هفت طرح استاني قرار دارد. محصول اين پروژه اسلب است و فرايند توليد به روش کوره قوس الکتريکي (EAF ) شامل يک کوره با ظرفيت 140 تن، يک کوره پاتيلي (LF) و يک ماشين ريخته گري با ظرفيت توليد 800 هزار تن تختال در سال است.

مدير عامل شرکت فولاد سفيددشت چهارمحال و بختياري خاطر نشان کرد: در حال حاضر عمليات سيويل پروژه فولادسازي رو به اتمام است و نيمي از تجهيزات پروژه نيز وارد سايت شده است که عمليات نصب آنها نيز در حال انجام است. انتظار مي رود مطابق برنامه زمانبندي صورت گرفته و با حمايتهاي لازم، در اواخر سال جاري شاهد بهره برداري از اين پروژه به عنوان اولين واحد فولادسازي طرحهاي استاني باشيم.

 

ارباب زاده با تاکيد اينکه رعايت اصول ايمني در شرکت از اصلي ترين برنامه ها و اقدامات مورد نظر سازمان است، گفت: از آبان ماه 1395 تا پايان اسفند 1396، در مجموع593 هزارتن آهن اسفنجي در اين واحد توليد شد. در همين راستا و به منظور رسيدن به اهداف سالانه و بهره برداري از تمامي ظرفيت شرکت، فعاليتهاي ارزشمندي در مجموعه انجام گرفت که مهمترين آنها عبارتند از:  

1 – توليد 480 هزار تن آهن اسفنجي در سال و دستيابي به ظرفيت اسمي ماهانه آهن اسفنجي به ميزان 62,286 تن در اسفندماه 96.

2 – پياده سازي سيستم هاي مديريتي و اطلاعاتي IS-SUITE در سطح کل شرکت در قالب 22 زير سيستم و بکارگيري آن توسط کارکنان شرکت. 

3 – تهيه و پياده سازي ساختار سازماني شرکت و طرح طبقه بندي مشاغل. 

4 – انعقاد قرارداد پساب به منظور تامين آب پايدار شرکت و پرداخت اولين قسط آن. 

5 – شروع مجدد پروژه فولاد سازي و پيشرفت فيزيکي 63 درصد در کل پروژه.

6 – اجراي زير ساخت ها و زيربناي مورد نياز شرکت جهت بهره برداري. 

7 – برگزاري مناقصه طرح هاي توسعه جديد ماشين ريخته گري بيلت و نورد سرد. 

8 – پياده سازي نظام مديريت استراتژيک و نظام پيشنهادات در سطح شرکت. 

9 – مشارکت در فعاليتهاي خدماتي و پشتيباني مشترک با شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختياري.  

10 – اخذ مجوز پروانه بهره برداري واحد احياء.

افزودن دیدگاه


پیشرفت پروژه

ناحیه احیاء مستقیم ، انباشت و برداشت(98 %)
ناحیه فولادسازی و ریخته گری مداوم(94 %)
ناحیه پشتیبانی و جنبی(86 %)
پیشرفت کل(91 %)
تصاویر روز
جراید و رسانه ها

آرشیو

پیوندها


















 

آمار سایت

آنلاین ها
18
امروز
266
دیروز
1238
هفته
10995
ماه
187935
کل
227549
 

نظرسنجی

نظر شما در مورد پرتال جدید چیست؟